مشاوره تخصصی آرایشی برای شما

قیمت و خرید شامپو استم سل 200 میل


قیمت و خرید شامپو استم سل 200 میل

شامپوهای بسیار قوی در بازار موجودند، ولی پشت پرده این شامپوها را همه نمی‌دانند. هر شامپو علاوه بر پاک کردن موها و پوست کف سر مقداری هم به بدن شما آسیب می‌رساند. بدن ما از سلول‌هایی تشکیل شده است، مانند چربی‌ها و پروتئین‌ها و نظایر آن، که شباهت زیادی با چربی‌هایی دارند که از محیط به عنوان چرک و کثیفی روی موهای ما ‌می‌نشیند. هر شامپو وقتی به پاک کردن موهای ما می‌پردازد، مقداری هم از بدن ما را پاک می‌کند. موهای ما با استفاده مداوم از شامپوها نازک‌تر و پوست ما حساس‌تر و آسیب‌پذیرتر می‌شود. آیا راه حل این است که شامپو را کنار بگذاریم؟

این پاسخ خوبی به این سؤال نیست. ما باید به دنبال شامپویی باشیم که حداقل آسیب را به موها و پوست ما بزند. برای همین هم مو تن رو در میان انواع و اقسام شامپوهای موجود در ایران، اعم از ایرانی و خارجی تحقیقات بسیار گسترده‌ای را انجام داد تا دریابد کدام شامپو کم‌ترین تخریب را برای پوست به همراه دارد.

نتیجه این تحقیقات بسیار اعجاب‌آور بود، زیرا برند خاصی از شامپوهای ایرانی، با نام استم سل، شامپوهایی تولید کرده است که ده‌ها بار از شامپو بچه کم‌تر پوست و مو را تخریب می‌کند. مجموعه شامپوهایی که برند بسیار خلاق استم سل تولید می‌کند، 10 عمل تخریب‌کننده پوست و مو را از فرمول شامپو حذف کرده است و با در پیش گرفتن راه‌حل‌هایی برآمده از دل طبیعیت، به درمان مشکلات پوست و موی سر می‌پردازد. مجموعه شامپو استم سل موهای شما را در اوج لطافت و پاکی نگه می‌‌دارد.

اما برای موهایی که ریزش دارند، به ویژه موهایی که هر روز بیش از پیش می‌ریزند، بهتر است از یک شامپو استم سل تقویت کننده مو استفاده کنید، زیرا استم سل در این شامپو تقویت‌کنده مو استم سل علاوه بر حذف سولفات و 9 عمل تخریب‌کننده دیگر مو، روشی بسیار جالب را برای بالا بردن مقاومت و به عقب انداختن چرخش ریزش مو ها در پیش می‌گیرد.

در بدن ما، به ویژه در بدن آقایان، آنزیمی به نام 5-آلفا- ردوکتاز بر روی هورمون مردانه تستوستورن به وجود می‌آید که موجب باریک‌تر شدن فولیکول‌های مو می‌شود و دوره‌های ریزش و رشد مو را نیز کوتاه می‌کند. شامپو استم سل با خنثی کردن این آنزیم می‌تواند ریزش موهای شما را بسیار کم کند. علاوه بر آن، تقویت موها با استفاده از شامپو تقویت‌کننده مو استم سل سبب می‌شود یکی از بهترین غذارسانی‌های ممکن را برای موهای خود به وجود ‌آورید.


شامپو استم سل در خود انواع مواد غذایی بسیار مفید را به همراه دارد که علاوه بر مکانیسم خنثی کردن آنزیم ریزش موی شما، به غذارسانی بسیار مناسب با مواد طبیعی به موی شما می‌پردازد.

مواد مغذی شامپوی شامپو تقویت‌کننده مو استم سل چنین‌اند:

عصاره آلوئه ورا

عصاره بابونه

پروتئین هیدرولیزشده سبزیجات

شی‌باتر

روغن زیتون

پرو وییتامین B5

نحوه استفاده از شامپو استم سل

برای مصرف شامپو استم سل باید هر روز موهای خود را با این شامپو بشویید بر عکس شامپوهای دیگر، شامپو استم سل به سبب آن که خواص درمانی بسیار بالا و عوارض تخریب بسیار بسیار پایین دارد، می‌تواند به صورت روزانه برای هرگونه موی حساس و آسیب‌دیده یا دچار ریزش مصرف شود. مقداری از شامپو تقویت‌کننده مو استم سل را در دست بریزید و کمی به آن آب اضافه کنید. موها را 1 دقیقه با شامپو تقویت‌کننده مو استم سل ماساژ دهید و بعد حدود 3 دقیقه کف شامپو را روی سر خود نگه دارید. سپس با آب ولرم رو به خنکی موها را آبکشی کنید.

تأثیر استفاده از شامپو استم سل

شامپو استم سل‌ با مکانیسمم بسیار هوشمند خود در محافظت از موهای شما روند ریزش موهای غیر ارثی را کاملا متوقف می‌کند و در ریزش موهای ارثی نیز می‌تواند تا حد زیادی نقش کندکننده مشکلات ریزش را ایفا کند. شما با مصرف شامپو تقویت‌کننده مو استم سل موهایی کاملا ضخیم‌تر از پیش خواهید داشت و با مصرف روزانه شامپو تقویت‌کننده مو استم سل به هیچ عنوان موهای شما تخریب نمی‌شود.

مزایای این شامپو به صورت خلاصه به این شرح است

  • فاقد سولفات
  • رفع موثر خارش پوست سر
  • مؤثر در رشد و سلامت موها
  • افزایش استحکام موها
  • مهار عامل DHT و کنترل ریزش مو
  • افزایش حالت‌پذیری و درخشندگی مو
  • پیشگیری مؤثر از ریزش غیرارثی و طبیعی موها


https://mootanroo.com/stem-cell-hair-loos-theraphy-shampoo-200ml


[ بازدید : 296 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 8 آبان 1398 ] [ 12:17 ] [ motanro ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]