مشاوره تخصصی آرایشی برای شما

کرم مرطوب کننده نیوا (Nivea)



زیبایی و لطافت پوست برای بانوان بسیار مهم است. خانم ها برای لطیف بودن صورت و بدن و شفاف و شاداب نگه داشتن آن به استفاده از کرم ها، ماسک ها، ژل ها، لوسیون، و حتی قرص های زیبایی روی می آورند. در این میان، پیشنهاد کارشناس زیبایی مو تن رو به شما کرم مرطوب کننده سافت تیوپی نیوا است که با هزینه ای منطقی قابل دسترس می باشد.

کرم مرطوب کننده سافت نیوا فاقد چربی و مرطوب کننده ای قوی برای پوستی نرم و زیبا است . در فرمولاسیون این محصول حاوی روغن جوجوبا، که پوست را تقویت می کند و ویتامین E که از ساختار پوست محافظت می کند، می باشد.

نحوه استفاده از کرم نیوا (Nivea)

پزشکان متخصص پوست برای داشتن پوستی مرطوب و نرم بهترین زمان استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده را سه دقیقه بعد از حمام می‌دانند.

تاثیر استفاده از کرم نرم کننده نیوا (Nivea)

کرم مرطوب کننده نیوا فاقد چربی می باشد و مرطوب کننده ای قوی برای پوستی نرم و زیبا است. این محصول با فرمولاسیون بی همتا به سرعت جذب می شود تا پوستی شاداب، تازه، نرم و لطیف برای شما به جا بگذارد. سازگاری این کرم با پوست از نظر پزشکی تائید شده است.

توضیحاتی درباره کرم های مرطوب کننده

مرطوب کننده ها حاوی مواد معدنی و املاحی برای نگه داشتن و جلوگیری از آب از دست رفته ی پوست می باشد. پوست های چرب نیازی به استفاده از کرم های مرطوب کننده ندارند مگر در مواردی خاص که آب و هوای خاصی وجود داشته باشد.

پوست های خشک باید از کرم های مرطوب کننده استفاده کنند تا بتوانند زیبایی و لطافت پوست خود را حفظ کنند و پوست های معمولی که نه خشک هستند و نه چرب باید از کرمی استفاده کنند که از میزان چربی کمتری برخوردار باشد. کرم مرطوب کننده نیوا برای هر نوع پوستی مناسب است. کرم مرطوب کننده نیوا خاصیت آبرسانی، مرطوب کنندگی و نرم کنندگی دارد.

مرطوب کننده ها به اشکال متفاوتی (لوسیون، کرم، پماد) در بازار وجود دارند که از نظر میزان چربی با یکدیگر متفاوت هستند.

خرید کرم مرطوب کننده نیوا

جهت خرید کرم مرطوب کننده نیوا می توانید از سایت اینترنتی مو تن رو محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. این محصول با تضمین اصالت کالا، کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می رسد.


https://mootanroo.com/nivea-soft-creme-200ml-2


[ بازدید : 302 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 3 آذر 1398 ] [ 15:00 ] [ motanro ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]