مشاوره تخصصی آرایشی برای شما

شامپو مخصوص موهای رنگ شده استم سل


شامپو منحصر موهای رنگ شده استم سل
Stem Cell Color Therapy Shampoo

شامپو استم‌سل موهای شما‌را در قبال اشعه UV به طور کامل نگهداری می‌نماید . این اشعه یا این که اشعه ماوراء بنفش خورشید رنگ موهارا با گاز از دربین میبرد و موهایی که فارغ از حافظ در قبال آفتاب قرار میگیرند , با گاز رنگ خویش را از دست میدهند . ولی شامپو موهای رنگ‌شده استم‌سل علاوه بر حفاظت از گیسو در برای اشعه UV , به موهایی که به باعث رنگ و دکلره مجروح است هم به نیکی آب‌رسانی مینماید و پوست راز و موهایی که کم آب شده‌اند را با عصاره‌های گیاهی زیاد موثر خویش تغیه می نماید . این را به یاد داشه باشید که موها پس از رنگ گشودن به وسیله اکسیدان , به طور کامل مستعد اخذ گونه های مواد رطوبت‌رسان و کراتینه میباشند و شامپو موهای رنگ‌شده استم‌سل تخت‌گاز قادر است اشکال مواد رطوبت‌رسان را به موهای شما برساند .

قیمت شامپو استم‌سل از عصاره‌های گیاهی دوچندان بی‌ضرر , به جای مواد شیمیایی , به کارگیری مینماید . عصاره‌های گیاهی که به‌تدریج می‌توان در بزرگ‌ترین برندهای شامپوهای فرنگی پیدا کرد .

بعضا از این عصاره‌های ارگانیک جان دار در‌این کالا عبارت‌اند از :

✓ روغن گل گاوزبان

✓ روغن گل مدام فصل بهار یا این که کالاندولا

✓ عصاره گیاه آلوئه‌ورا

✓ روغن‌های ارگانیک امگا 3 و امگا 6

✓ روغن آووکادو

✓ عصاره بابونه

✓ عصاره اپونتیا

✓ پروویتامین B5

✓ پروتئین هیدرولیزشده صیفیجات

شیوه به کارگیری :

بعد از گذشت 2 روز از رنگ آمیزی موهای خویش از شامپو موهای رنگ‌شده استم‌سل به کارگیری نمائید . در حین این دو روز در صورت نیاز یک ماسک گیسو منحصر موهای رنگ‌شده تنظیم نمایید و صرفا موها را با آن بشویید . به دلیل عدم خشونت و دوچندان کم‌زیانی شامپو موهای رنگ‌شده استم‌سل میتوانید هر روز از این کالا به کار گیری نمائید . در خزینه پس از مرطوب کردن موها کمی از شامپو را با آب ترکیب نمائید و به تمام موهای خویش بمالید . یک دقیقه شامپو را روی راز ماساژ دهید و آن‌گاه حدود 3 دقیقه موها را تحت کف شامپو نگه دارید و بعد از آن با آب ولرم رو به خنکی موها را آب بکشید .

تأثیر استعمال :

با به کار گیری از شامپو موهای رنگ‌شده استم‌سل رنگ موهای شما برای زمان زیاد طولانی‌تری واضح و قشنگ و براق باقی می ماند و با استعمال از این شامپو شما می توانید از رنگ حقیقی انجام‌شده بر روی موهای خویش دوران زیاد طولانی‌تری لذت ببرید این شامپو هیچ‌گونه دلایل جانبی برای پوست رمز و موهای شما ندارد و کم‌ترین جراحت را به موهای شما وارد میکند و ملایم‌ترین شامپوی جانور در بازار کشور ایران است .


[ بازدید : 512 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 4 آذر 1398 ] [ 14:26 ] [ motanro ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]