مشاوره تخصصی آرایشی برای شما

قیمت و خرید ژل شستشوی صورت مناسب پوست های چرب و جوش دار دکتر ژیلا 150 میل


از آنجایی که پوست های چرب ترشح بیشتری دارند، زودتر مستعد آلودگی و رشد باکتری هستند و باید در طول روز حتماً یک تا چند بار تمیز شوند. همچنین تجمع چربی و باکتری ها غالباً در پوست های چرب ایجاد آکنه می کند و از این جهت نیز نظافت روزانه در این پوست ها اهمیت پیدا می کند. با خرید ژل شستشوی صورت مناسب پوست های چرب و جوش دار دکتر ژیلا می‌توانید از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید. عملکرد موثر این ژل شستشو دهنده، به دلیل رسوخ عمیق به لایه‌های پوست، باعث می‌شود بستر جوش‌های سرسیاه در صورت به حداقل برسد و با استفاده دوره‌ای از این محصول از بین برود. ژل شستشوی صورت دکتر ژیلا مناسب پوست های چرب و جوش دار است. اثری از رد چربی باقی نمی‌ماند و پوست را خشک نمی‌کند.

ویژگی‌های ژل شستشوی صورت مناسب پوست های چرب و جوش دار دکتر ژیلا 150 میل


حاوی عصاره آلوئه‌ورا و برگ زیتون
پاک کننده ملایم پوست
کنترل جوش
متعادل کننده چربی پوست
مرطوب کننده پوست
آنتی باکتریال
ضد التهاب و التیام بخش
حاوی عصاره های گیاهی

معرفی ژل شستشوی صورت مناسب پوست های چرب و جوش دار دکتر ژیلا 150 میل


ژل شستشوی صورت دکتر ژیلا با بهره گیری از عصاره های گیاهی و ترکیبات آنتی باکتریال و ضد التهاب، پاک کننده مناسبی برای پوست های چرب و آکنه ای می باشد. ژل شستشوی صورت دکتر ژیلا حاوی شوينده های ملايم که ضمن قدرت شويندگی مناسب ، برای چشم و پوست تحريک زا نمی باشند. این ژل علاوه بر پاک کردن صورت و باز کردن منافذ پوست، اثرات مرطوب کننده و التیام بخش نیز دارد و از خشکی پوست پس از نظافت جلوگیری می نماید.

خرید اینترنتی ژل شستشوی صورت مناسب پوست های چرب و جوش دار دکتر ژیلا 150 میل


اگر در خرید بین چندین محصول گیج شده‌اید و یا نمی‌توانید محصول مورد نظر خود را در مغازه و یا پاساژها پیدا کنید، یک پیشنهاد خوب برای شما خرید از فروشگاه‌های اینترنتی است. فروشگاهل اینترنتی مو تن رو نیز یک فروشگاه در زمینه تخصصی لوازم آرایشی بهداشتی است و هدف مو تن رو ارائه بهترین خدمات در زمینه عرضه لوازم آرایشی بهداشتی است. برای خرید محصولات خود مثل ژل شستشوی صورت مناسب پوست های چرب و جوش دار دکتر ژیلا 150 میل ، می‌توانید در بخش توضیحات و مشخصات فنی سایت مو تن رو، تمامی اطلاعات ارائه شده را به دقت مطالعه فرمایید تا در انتخاب بهترین محصول دچار اشتباه نشوید. با خرید از مو تن رو علاوه بر اطمینان از اورجینال بودن کالای خریداری شده، در وقت و هزینه خود نیز صرفه‌جویی خواهید کرد.
معرفی دکتر ژیلا-Dr.Jila
شرکت آوندفر یکی از تولیدکنندگان قدیمی در کشور است که از سال 1358 مشغول به کار است و برندهای مختلفی از جمله محصولات دکتر ژیلا را تولید کی‌کند. برند دکتر ژیلا به تولید ضد آفتاب، مرطوب کننده ها و پاک کننده های پوست مشغول است.
استفاده از کرم ژل شستشوی صورت دکتر ژیلا برای افراد با پوست چرب و دارای جوش . آکنه مناسب است.
نحوه استفاده از ژل شستشوی صورت مناسب پوست های چرب و جوش دار دکتر ژیلا 150 میل
صبح و/یا عصر مقداری از ژل شستشوی صورت دکتر ژیلا را بر روی نوک انگشتان بریزید و بر روی پوست ماساژ دهید وپس از 2 الی 3 دقیقه با آب به خوبی بشویید.

https://mootanroo.com/dr-jilla-gel-wash-for-oily-and-acne-skins-150ml


[ بازدید : 285 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 3 آذر 1398 ] [ 14:48 ] [ motanro ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]