مشاوره تخصصی آرایشی برای شما

خصوصیت های ادکلن و بو مردانه


شاید یکی‌از مطرح ترین گرفتاری ها و مشکلات برای مردان شیک پوش یا این که خانم های خوش سلیقه که در پی خرید بو مردانه دیدنی می باشند , تعیین رایحه و ادکلن مردانه باشد . خیلی از آقایان , دوست دارا‌هستند که ظاهری تر و تمیز و بویی خوش داشته باشند و در همگی جا خوش بدرخشند . ولی خانم هایی نیز می باشند که رغبت دارا هستند با خرید رایحه مردانه به مرد خویش , ابراز عشق و علاقه کنند .

خصوصیت های ادکلن و بو مردانهدر حالتی که اعتنا کرده باشید , اکثری از بو های مردانه , وحشیانه , سنگین وزن , تلخ و دارنده بویی تند می‌باشند که برای عطرهای زنانه تماما برعکس آن موجود هست . علت داشتن چنین بو ای وحشتناک , احتمال دارد به خاطر مقاوم بودن و دشوار بودن یک مرد در جامعه است که سبب شده , با زدن چنین عطری , توان و حضور خویش را در جامعه برجسته خیس کند . ما درحالت کلی 4 دسته بو داریم که به تعریف آنان میپردازیم :

رایحه ها یا این که پرفیوم ها , از بادوام ترین و شایسته ترین جور از عطر ها میباشند که دارنده ۲۲ درصد اسانس روغنی را به خویش اختصاص می دهند و عموما از گرانترین ها در حوزه بو و ادکلن به اکانت می‌آیند .
ادو پرفیوم ها پس از پرفیوم ها , دارنده ۱۵ الی ۲۲ درصد روغن معطر بوده و دارنده ماندگاری طولانی هم می‌باشند .
ادو تویلت ها گونه دیگری از بو ها میباشند که دارنده ۸ تا ۱۵ درصد اسانس روغنی میباشند .
ادکلن ها عموما برای آقایان مصرف شده و نزدیک به ۴ درصد روغن هم میباشند
خرید عطر مردانه

نکات خیلی اساسی در تعیین ادکلن های مردانهممکن است برای شما باورکردنی نباشد که به هنگام خرید بو مردانه , خیر فقط می بایست به بو آن اعتنا داشت , بلکه هر شیشه و بسته بندی نیز برای خویش دارنده یک ارزشی هستند که درپی آنان را توضیح میدهیم .

رنگ آبی‌رنگ : کسانی که تصمیم به خرید شیشه های آبی‌رنگ دارا‌هستند , اشخاصی میباشند که اخیرا و خنک بودن بو عشق متعددی داشته و دوست دارا‌هستند نظیر اب و دریا , گهگاه آهسته و گهگاه غران باشند .

رنگ طلایی : آقایانی که دارنده ذائقه بویایی غریب و دارنده غلظت میباشند , از بو طلایی رنگ به کارگیری کرده که , عموما این رنگ برای ضیافت ها و مجالس مختص مورد به کارگیری قرار میگیرد .

زرد رنگ : آقایانی که زرد را برای خویش تعیین می نمایند , شیدا فصل‌تابستان و گرمای آن می‌باشند و با گزینش این رنگ , مدام خنده رو و لبریز انرژی و آتشی مثل فصل‌تابستان میباشند .

رنگ سبز : اشخاصی که رنگ سبز را برای خویش گزینش می نمایند , اشخاصی میباشند که شیدا درختان بوده و با گیاهان و طبیعت هم همراه می‌باشند .

رنگ سیاه : آقایانی که بوی تند و تلخ را دوست دارا هستند , عموما از رنگ سیاه به کارگیری می نمایند و این اشخاص عموما مغرور و دارنده خود‌با‌وری بالایی می‌باشند .

رنگ قرمز‌رنگ : برای اشخاصی مطلوب است که علاوه بر تندی , عشق و علاقه متعددی به بشاش و سرزنده بودن هم دارا‌هستند

https://mootanroo.com/products/category/perfume-men-2511



[ بازدید : 606 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 17 آذر 1398 ] [ 15:25 ] [ motanro ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]